Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У вересні 2016 року здійснено опитування відвідувачів Чорнухинського районного суду Полтавської області.
Серед опитаних респондентів – чоловіки становлять 36,4%, а жінки 63,6%. Найбільш представлені респонденти з вищою освітою 72,7%; з базовою вищою освітою 18,2% , з середньою - 9,1%, вищу юридичну освіту мають 25% опитуваних.
Більшість респондентів 81,8% представляють у суді особисто себе, інші 18,2%- іншу особу.
У 45,4% респондентів, на момент проведення опитування, розгляд справи було завершено, у 36,4% справи знаходилися у процесі розгляду, розгляд справи ще не розпочато в 9,1%, в 9,1% становить інше.
Аналіз відповідей респондентів засвідчує, що більшість опитаних визнають, що вони загалом обізнані з роботою судів і суддів - 54,5%, цілком обізнані з роботою суду 27,3%, а решта – 18,2% майже не обізнані
Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи Чорнухинського районного суду на «добре» або «відмінно» 90,9%, на «задовільно» 9,1%.
Показник «Доступність суду» є позитивним для 90,9% респондентів, цілком ні для 9,1%, але щодо доступності в приміщення суду людям з обмеженими можливостями, то 36,6% відповіли, що швидше ні або більш-менш.
Щодо отримання потрібної інформації телефоном 90,9% респондентів відповіли, що їх цілком все влаштовує, 9,1% дали відповідь - швидше так; вдалий графік роботи канцелярії суду, що дозволяє вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді влаштовує 100% респондентів.
Послуги адвокатів, то 63,6% опитуваних не можуть собі дозволити витирати на них.
Щодо показника «Зручності та комфортності перебування у суді» респонденти зазначили, що у приміщенні суду є достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання, а щодо вільного доступу до побутових приміщень (туалетів) позитивно зазначило 81,8% респондентів.
Про показник «Повнота та ясність інформації» респонденти лишили позитивні відгуки щодо зручного розташування інформаційних стендів (дошки об’яв), кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень, правил допуску в суд та перебування. Що стосується інформації щодо: справ, призначених до розгляду позитивні відповді надали 72,7% респондентів, зразків документів (заяв, клопотань тощо) - 90,9%; інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів - 72,7%; не користувалися сторінкою у мережі Інтернет - 81,8% опитуваних, решта знайшли потрібну інформацію на сторінці суду .
Щодо показника «Сприйняття роботи працівників апарату», то респонденти позитивно зазначили про старанність працівників суду та недопущення помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків, про доброзичливість, повагу, бажання допомогти, про однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу, про професіоналізм, знання своєї справи.
Про показник «Дотримання строків судового розгляду» респонденти зазначили: у 81,8% вчасний початок засідання по справі; у 81,8 % опитуваних враховані побажання при призначені дня та часу засідання ; вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи у 81,8%; обґрунтовані затримки/перенесення слухань у розгляді справи 72,7%.
В Чорнухинському районному суді показник «Сприйняття роботи судді» за процентною оцінкою становить: суддя не піддався зовнішньому тиску, який був зазначило 81,8% респондентів; коректність, доброзичливість, ввічливість -81,8%; належна підготовка до справи та знання справи - 81,8%; надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію - 90%; дотримання процедури розгляду зазначило 81,8 % респондентів.
Згідно анкетного опитування вбачається, що рішення суду - легке, доступне для розуміння мовою для 85,7% респондентів; добре обґрунтоване рішення по справі зазначило 85,7% опитуваних.
Середні оцінки роботи суду за вимірами (складовими) якості представлено в таблиці.
Оцінка якості роботи Чорнухинського районного суду за основними вимірами
Виміри якості |
Чорнухинський районний суд |
||
чоловіки |
жінки |
Загальна оцінка |
|
Доступність суду |
4,6 |
4,1 |
4,35 |
Зручність та комфортність перебування в суді |
5,0 |
4,0 |
4,5 |
Повнота та якість інформації |
4,8 |
4,8 |
4,8 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4,8 |
4,7 |
4,75 |
Якість роботи працівників апарату суду |
5,0 |
4,8 |
4,9 |
Якість роботи судді |
4,8 |
4,8 |
4,8 |