Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В зв»язку з звітним періодом в Чорнухинському районному суді Полтавської області проаналізовано стан організації роботи зі зверненнями громадян в І-му півріччі 2014 року, яка здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Встановлено, що за 6 місяців 2014 року, як і за аналогічний період 2013 року звернень громадян (заяв, скарг, пропозицій) до суду, не надходило.
В І-ому півріччі 2014 року та І-ому півріччі 2013 року громадяни на особистому прийомі з заявами, скаргами на невидачу копій судових документів, на дії працівників суду, на неотримання відповіді, на незгоду з відповіддю, на тяганину у розгляді справи, на неетичну поведінку суддів та працівників суду, на невиконання рішення суду та з скаргами, пов'язаними з організаційною роботою суду, не зверталися.