Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 01 січня 2019 року підсистема «Електронний суд» функціонує в тестовому режимі (наказ ДСА України від 22 грудня 2018 року «Про проведення тестування підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах»).
Приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих учасниками судового процесу, повинна здійснюватися з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які вони мають створити в Електронному суді, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.
Приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, не здійснюється.
Документи подаються за допомогою електронного кабінету в форматі електронного документу та електронної копії паперового документу (сканованої копії).
Суди приймають подані електронні документи як оригінал документів, а електронні копії паперових документів, як завірені копії оригіналів документів та можуть вимагати надання їх оригіналів для перевірки.
Відеоролики щодо реєстрації в підсистемі "Електронного суду" розміщені на офіційному веб-порталі «Судової влада України» в розділі «Реєстри та системи» підрозділ «Електронний суд» https://court.gov.ua/reyestri-ta-sistemi/ecourt/.